Dzień dobry. Ci z Państwa, którzy znają moje artykuły, na ogół widzieli je na portalu "Wolny Czyn". Ale wielu nie ma czasu na tradycyjne artykuły i filmy. By do nich trafić, trzeba krótkich komentarzy. Komentarzy: do spraw bieżących; częstych i wreszcie - subiektywnych. Moim zdaniem, to klasyka blogowania. Subiektywna jest tu i treść, i tematyka. Zapraszam

sobota, 1 czerwca 2013

10 lat Tuska...

Media donoszą dziś o okrągłej rocznicy - już 10 lat Donald Tusk kieruje Platformą Targowicy. Wbrew złośliwcom, na pewno przejdzie do historii. Za jego  tytuł do historii, osiągnięcie największe, claim to fame mam rolę w zamordowaniu prezydenta kraju, którego fasadowym rządem Tusk kieruje. Nie tyle zresztą rolę, co współudział; bez aktorów nawet farsa jest nie do pomyślenia, jak i teatrzyk marionetek bez marionetek. Z okazji rocznicy znane postaci złożyły solenizantowi życzenia różne, ale i przewidywalne do bólu. Życzenie by Jego Wieliczestwo już oszczędził nam wstydu, a nawet swego widoku podoba mi się, ale właściwie ja mam odwrotne: nie Polsce i nie mi wstyd przynosi; bo od kiedy Trzecia Rzesza Pospolita to nasze państwo? ;-)) Niech więc sobie Tusk będzie do samego końca, jaki by nie był. Tusku musisz! Wpieriod Polsza, wpieriod ku swym przeznaczeniom! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz